A komoly autó. Még mindig nem az autópálya belső sávjának büszke tulajdonosa. DE.. az érzés már megvan benne. 116 lóerővel már belesimuló társa a forgalomnak. A klíma bekapcsolásának pillanatában még bólint egy kicsit, de egy kis lendülettel simán felszalad az érdi emelkedőn. Miért a sportos érzés? Aki megteheti hogy gyári sportüléssel, vagy annak RECARO eredetijével ajándékozza meg magát, TEGYE MEG!!
Fantasztikus érzés ilyen comb-oldal és háttartású ülésben utazni. Nem érdemes gyárilag sötétített ablak extrára pénz költeni. Bár még tiltják mint régen a hátsó féklámpát, de az utólagos fóliázás a legjobb és pénztárca kímélő megoldás is. A fólia jelentősen csökkenti a nyári autózás napfény és hő hatásait, nem mellékesen biztonsági előnyei is vannak. Büntetést csak a vezető ás utas oldalon feltett sötétítésre lehet kapni. Az Opelnek ez a típusa családi és öröm autózásra is nagyon kellemes partner. Érdekes módon autópályán kiugró módon lehet érzékelni, ha 95-ös ólmozatlan helyett prémium 100 vagy 98-as oktán számú üzemanyag hajtja az autót. A gyári értéket 20 km-rel meghaladó végsebességet ér el ilyen benzinnel a gépkocsi. Opel Astra H Enjoy felszereltségen felüli gyári extrák: RECARO sportülés,(utas oldalon is fűthető, gerinctámasszal, magasságában is állítható, kihúzható combtámasz) elektromosan fűthető behajtható visszapillantó tükör, körbefóliázott fekete hővédő ablakok Defend váltózár, gyári könnyűfém felni, gyári riasztó, multifunkciós bőrkormány,