Az Utazás kiállítás idén 40 éves. A rendezvény elérte azt a kort, amikor számot kell vetnünk, hogy mit értünk el eddig és mi az, amin változtatni szükséges. Az Utazás kiállítás az elmúlt négy évtizedben mindvégig Magyarország piacvezető turisztikai vására maradt A rendezvény megnyitójáról készült videó összeállítást itt lehet megtekinteni:
A szakmabeliek szezonnyitó eseményként és kihagyhatatlan szakmai fórumként tartják számon, a hazai turisták számára pedig élmény- és információszerzési forrást jelent. Közben azonban az internet teret hódított, megváltoztak az utazási- és foglalási szokások. Az Utazás kiállításnak is változnia kell. A 2017-es év erről szól.
Az Utazás kiállítás kommunikációjában is szakítunk a hagyományokkal. Merész kreatív, célcsoport-specifikus kampány, kevesebb csatorna, de koncentráltabb megjelenés a médiamixben – ezekkel a címszavakkal jellemezhetnénk a 2017-es Utazás kiállítás reklámkampányát, amiben minden eddiginél nagyobb hangsúlyt kap az internet, az okos eszközök és a közösségi média. Az Utazás kiállítás megújítására való törekvésünk egyik fő célja a látogatószám növelése a látogatói összetétel javításán keresztül. A fiatalok mindeddig távol maradtak a rendezvénytől, de ezen változtatunk. Az Y generációt speciálisan nekik szóló utazási kedvezményekkel csábítjuk a rendezvényre.
Bővebb információkért kérem, kattintsanak a Hungexpo oldalára:
forrás: Hungexpo Zrt
fotók és videó összeállítás: blogpress.hu